Tisdag

Hej
 
Här kommer ett supersent inlägg för den 3:e september. Jag började dagen med en alldeles för lång sovmorgon och sen satte jag igång att hjälpa pappa med att tömma vinden. Flytten från mitt älskade barndomshem är i full gång och inom en månad ska hela huset vara tomt. Det innebär att jag kommer ha fullt upp framöver.
Just idag hann jag inte så långt innan jag och Pontus skulle iväg till hans pappa för att fira hans födelsedag igen. Vi käkade middag hemma hos hans pappa tillsammans med hans syrra, hennes snubbe och vår käre vän Putte.
Nu har vi precis kommit hem och ärligt talat är jag rätt slut, trots min sovmorgon så snart blir det sängen.
 
Hoppas ni har haft en bra dag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0