Måndag

Hej

Idag har jag haft en rätt okej måndag.  Man brukar ju hata måndagar men jag har faktiskt fått en hel del bra grejer gjort. Jag har varit på banken, hos min telefonoperatör, shoppat massor och varit på gymmet. Sa jag förresten att jag shoppade massor?
Varför är det alltid så att man hittar sååå mycket snygga grejer när pengarna börjar ta slut?
 
Jag bukar kalla det shoppingens ironi.
 
Bra va?
 
 
Jag brände mer än vad jag brukar göra på en ordentlig shoppingrunda och mer än vad jag borde gjort. Men men, jag tror i alla fall att jag är riktigt nöjd med mina köp.
Självklart visar jag upp allt som vanligt.

På gymmet blev det 45 minuter intensiv träning för magmusklerna. Jag känner att jag börjar bli krasslig igen,(Herregud hur kan en så frisk person som jag, bli sjuk så ofta plötsligt?) så jag överdrev inte. Jag tror att min kropp kommer tacka mej för det imorgon.
 
 
Hoppas ni också har haft en bra måndag
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0