Söndag

Hej
Jag är ledsen att jag inte kommit igång med uppdateringen ordentligt. Sen jag kom hem från Spanien har jag haft fullt upp varje dag i stort sett och när jag väl inte har haft det har jag väl inte direkt tänk på bloggen.
 
Det har väl egentligen inte hänt så mycket nytt heller. I onsdags chillade jag i rålis med några vänner, i torsdags köpte jag och Pontus en kamera, i fredags sydde jag klart min klänning och grillade hos min mamma och igår var jag upp klockan 7 för att åka ner till Småland och fira lillebrorsans student.
Idag är det söndag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag är rätt trött från flera intensiva dygn, så antingen ska jag bara ligga här och glo på film och återhämta mej eller så sticker jag iväg och hittar på något.
 
Hoppas ni får en bra söndag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0