Tisdag

Hej

Jag började få rutiner på tillvaron men nu sprack det igen.. i alla fall idag. Jag vaknade för typ två timmar sen och nu är den här dagen snart slut. Jippi
Ibland är det skönt att sova extra länge men man får verkligen ångest efteråt. Nu är det dags att fundera ut vart jag ska göra av dom sista timmarna av den här dagen.

Antingen sätter jag igång och packar upp alla mina grejer så jag får ordning på allt här, eller så kollar jag upp om någon vill hitta på något. hmm.. Decisions decisions.

Hoppas ni har haft en bättre tisdag


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0