Måndagen med Roya

Hej

Jag har varit en stekt grönsak i princip hela dagen så först nu orkar jag blogga. Som ni förstår blev det alltså en del igår , kanske lite för mycket haha.
Hur som helst kan jag väl börja med att berätta att jag och Roya var på Dovas.. som vanligt när vi ses haha. Dovas är lixom vårat place. Det är ett billigt fyllehak a.k.a Fridhemsplans lokalpub.

Som vanligt hade vi riktigt kul och timmarna flög förbi. När man är med Roya vill man aldrig att tiden ska ta slut, men tvärr gör den det. Som tur är har vi snart 3 veckor tillsammans. 3 hela veckor då vi kommer umgås dygnet runt. It's gonna be awesome!





Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0