Söndag

Hej

Jag tappade tydligen fantasin helt igår. Jag var nog för trött i skallen. Idag har jag haft en helt ledig dag. Det har varit soft men har inte fått ett smack gjort egentligen.
Först och främst skulle jag tränat på förmiddagen, men det blev inte av. Istället hälsade jag på pappsen lite, lagade mat och dom senaste tre timmarna har jag umgåtts med mamma. Vi körde ansiktsmask och film.  

Det var den söndagen.. Det finns en viss plan på att åka och träna nu, men en del av mej säger att jag ändå ska träna imorgon innan jobbet och det blir nog inte så bra att träna nu då också.. Jag får se hur jag gör, men jag kan gissa redan nu att jag är för lat för att sticka och träna nu.  Jag kanske borde ägna lite tid åt bloggen istället. Den här bloggen är ju ta mej tusan på väg ner i underjorden.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0