Piercing

Om jag hinner med East street imorgon är tanken att jag ska göra den här lilla vackra saken.





Gaah.. jag har velat göra den såå länge, men eftersom jag tränar kickboxning har det aldrig varit en vidare bra idé att göra den. Med tanke på att vi slår rätt mycket mot huvud åt alla möjliga håll och sen väldigt ofta greppar och sparkar just så att man lätt drar i eller träffar öronen, borde man inte pierca öronen. Egentligen ska man inte pierca ett skit när man sysslar med en sån här sport, men om man låter det läka ordentligt så kan man i alla fall ta ut grejerna när man tränar.
Hur som hlest har jag tagit ledigt från kickboxningen hela sommaren och då passar det ju utmärkt att sätta igång med såna här projekt.

Utöver den där lilla maniken kommer jag eventuellt att sätta tillbaka min ena navelpiercing och sen måste jag köpa en ny stav till mitt öra.. den har försvunnit - som vanligt med mina grejer.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jonna Erlandsson

sv: åh tack så hemskt mycket för dina fina ord! :)

2012-06-11 @ 12:25:15
URL: http://jonnaerlandsson.se/blog
Postat av: Jonatan Malm

Hej!



Mitt namn är Jonatan Malm och är marknadsansvarig för Easylover.se, mitt jobb är att hitta intressanta och pontentiella representanter till vår verksamhet. Anledningen till att jag kontaktar dig är för att vi finner din blogg väldigt intressant och har potential till att bli riktigt stor.



Vi har tittat lite närmre på din blogg och är väldigt intresserade av ett samarbete, där du agerar som en av våra representanter. Detta innebär att du gör ett litet blogg inlägg om oss där du länkar till oss samt skriver lite om vår verksamhet.



För varje kund som besöker vår samt gör ett köp får du till en början 10% av beloppet (se uträkning nedan). Vi ser gärna ett långsiktigt sammarbete där vi hela tiden ökar denna procentsats. I dagsläget så köper cirka 10% av våra besökare produkter för cirka 1000kr.



Om Easylover.se

Easylover är ett företag som säljer sexleksaker till privatpersoner till riktigt bra piser. Vi har vart verksamma i branschen väldigt länge dock under andra namn än easylover. Vi sammarbetar med större världsledande leverantörer samt representanter runt om i hela Sverige.



För att komma igång med sammarbetet gå in på adressen nedan:

sexgrossisten.se/samarbeta-med-easylover/



Exempel: Kund köper sexleksaker för 1000kr (1000kr / 10 = 100kr).

Ta bort detta inlägg när du är klar.

2012-06-11 @ 15:51:14

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0