Update

Hej
 
Jag har haft några riiiiktgit långa och jobbiga dagar med extremt lite sömn, därför har jag inte bloggat.
 
Jag kan inte längre skilja på vilken dag som är vilken för att jag sovit så lite och gjort så mycket. Kort sagt har det varit riktigt tufft den här helgen och det känns skönt att äntligen få chans att vila upp sej lite.
 
Det är visserligen måndag idag, men för mej är det söndag och jag ska spendera resten av kvällen i min soffa, blogga och förmodligen låta ett antal filmer rulla.
 
Hoppas ni har haft några bra dagar
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0