Spanskakurs

Nu blir det en liten update om Spanien.  Det är nämligen så att jag äntligen, äntligen, har hittat en spanskakurs som jag vill gå.  Det har inte varit helt lätt ska jag säga. Att hitta spanskakurser har väl inte direkt varit någon kosnt, men att hitta en som verkar bra och som dessutom är aktivt, det har varit lite trickigare. Nu har jag i alla fall hittat en som desustom erbjuder lite fritidsaktiviteter i form av olika sporter.  Det är ju inget man måste göra, men det känns ju kul att det finns. Sporter som finns är till exempel golf, vilket jag inte är så intresserad av, och surfing, vilket jag är betydligt mer intresserad av!  Det var ganska dyrt att hänga med och surfa lite en dag, men det kan det vara värt.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0