Bloggvärldens no lifer

Hej
 
Jag tog en lååång sovmorgon idag och gick inte upp förrän vid 15.20. Det känns skönt att vara utvilad igen, även om jag vet att jag kommer ändra på det nu.
 
Klockan tickar på i en väldig fart här och jag har egentligen inga planer för dagen, mer än att jag nu ska slänga på mej träningskläder och svettas ett tag. Resten av dagen blir väl lugn och skön. Hösten börjar komma och jag drar mej tillbaka.
Ibland undrar jag hur ni uppfattar mitt liv. Ni måste ju tycka att jag är en av dom tråkigaste människorna i bloggvärlden.  Flera gånger i veckan skriver jag att jag ska kolla på film lixom.  Men tro mej, när jag inte bloggar - vilket är ofta, är jag ute och flänger runt mer än jag borde. Jag brukar passa på att ha en film rullande samtidigt som jag bloggar. Sen är det väl onekligen så att dom flesta jobbar på vardagar och om jag inte gör det finns det inte mycket annat att hitta på än att sitta hemma.
 
Kanske är lite tråkig då.  
 
Nej nu ska jag sätta igång
 
Later
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0