Hade jag haft mod, hade jag välkomnat ljuset för länge sen

Jag är så förbannat trött på allting
Jag försöker, jag försöker, jag försöker
Oavsett vad jag gör
Jag testar igen
Jag är så jävla trött på det
Vad jag än gör
Jag ger inte upp
Jag  kämpar
Jag faller
Jag torkar tårarna
Jag ställer mej upp igen
Man kan se ilskan i mina ögon
Jag försöker, försöker, försöker
Jag slutar inte kämpa
Jag faller, jag faller, jag faller
Ensam trycker jag mej upp
Tårarna rinner, rinner, rinner
Jag torkar
Det är meningslöst att sluta kämpa nu
Jag är så förbannat trött på allting
Fan, fan, fan, fan
Jag skulle kunna säga det en hel dag
Det känns så meningslöst.
Det känns meningslöst att sluta kämpa
Det känns meningslöst att försöka igen
Jag har försökt
Jag har kämpat
Jag känner hur energin börjar ta slut
Jag är så förbannat trött på allting
Ingenting räcker till
Allt känns värdelöst
Allt känns totalt jävla meningslöst
Min kropp har redan gett upp
Mitt hjärta kämpar för att fortsätta slå
Det dunkar, dunkar, men knappt
Min hjärna har nästan slutat hoppas
Min hjärna tänker onda tankar
Min kropp går, men vet inte vart
Min själ är nästan död
Som vita rosor försvinner i snön
Jag är så förbannat trött på allting
Mina läppar ler sitt falska leende
Mina ögon glittrar av ångest
Jag vet inte hur det kunde gå så jävla fel
Jag är så förbannat trött på allting
Jag önskar ibland att jag hade mod
Jag önskar ibland att jag hade en riktigt bra anledning
Jag önskar att jag slapp se allt lidande
Jag önskar att jag slapp se mej själv på det sättet jag gör
Jag önskar att världen var en bättre plats
Jag önskar verkligen att jag hade mod
Hade jag haft mod
Hade jag haft en bra anledning
Då hade jag gjort det för länge sen...



 

Om världen går under 2012
är jag den första som välkomnar stormen


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Sofie

Jag gillar verkligen dig stuumpan, men ibland är du hemsk. En söt tjej som dig ska inte tänka sånnahär tankar.

2010-10-21 @ 12:02:57

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0