Novellen

Jag vet, jag vet, jag vet att ni vill ha nästa del av novellen.

Jag skäms lite när kag kollar på datumet då förra delen skrevs. Det var i januari men det känns som att jag skrev den för bara några få månader sen.

Jag har sagt hela året att nästa del kommer snart  Jag brukar ju hålla vad jag lovar... men tydligen inte den här gången.

Jag ska fixa ett nytt löfte nu. Innan årsskiftet har ni fått nästa del  Förhppningsvis har ni fått 2 delar, men så mycket täker jag inte lova.

Låter det bra?


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0