V Ä R D E L Ö S

That's how I feel right now.
Och det är ditt, ditt, ditt och ditt fel


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Emmy

:(

Vad gör du ikväll då? :)

2009-06-13 @ 17:17:52
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Postat av: carre

älskling du är långt i från värdelös du har så stor värde att man inte äns skulle kunna räkna upp det på alla fingrar o tår på hela jordens befolkning, så stor är din värde. du är finare än en otrolig sol nedgång du är mer fantastisk än en glas klar natt himeln. min kärlek till dig är större än hela vårat solsystem, att vara med dig känner man sig lycklig att få vara med dig är den lyckan större än att vinna lr få alla pengar på hela jorden DU ger mig lycka som jag aldrig trodde att fanns. jag älskar dig mer än du kan tänka dig o tro<3

2009-06-13 @ 19:47:33

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0