snabbt inlägg

Hej
Återigen har jag uppdaterat dåligt, och som vanligt har jag en bra förklaring =D.

Just nu har det varit mycket i skolan, planering av sommaren och jobbsnack och som om inte det vore nog åker Carre till Estland på fredag och sen är han borta hela sommaren.
Som ni förstår spenderar jag alltså typ 90% av min fria tid med honom.
Men nu tänkte jag i alla fall slänga in ett inlägg.

Hoppas att ni gillar början på min nya kategori. Självklart kommer det mera.
Några har redan lagt en kommentar och sagt vad det tycker om det ny projektet, vore kul om flera gjorde det så jag vet om det är något att satsa på eller om jag gör det helt i onödan. Meningen är ju att det ska hjälpa människor.

Som svar till Anonym kan jag säga att jag inte är bisexuell och att denna anonym som älskar att skriva till mej har en fet tendens att missuppfattar mer än 80% av vad jag skriver. Kanske är jag lite för avancerad för dej....
oj! skäms issa! så får man ju inte säga!
Ooops.. tror jag gjorde det ändå.

Ha en bra kväll i solen nu. Imorgon skulle det tydligen bli kallt igen =(

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: karin

tack så mycket. olivolja är jättebra för håret. man ska ha det i torrt hår och ha det i i minst sex timmar (annars "går det inte in" i håret ordentligt), och kör två gånger i månaden.

2009-06-01 @ 19:21:41
URL: http://rswld.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0