Idag

Hej.
Nu har jag precis kommit hem. Jag har varit på ett möte hos SOC .
Resten av dagen ser ut såhär:
Till att börja med måste jag käka något
Sen ska jag baka till en 40-års fest, ni får se sen vad det blir ; )
Efter det måste jag skrapa bort gammal färg från mina fönster, och dom ska väl målas om också.
Sen skulle jag göra något annat som jag har glömt nu.

Mitt i alla den här röran måste jag ju försöka underhålla er lite också, dessvärre tror jag att det blir en dålig dag idag, men igår var det en bra dag =).

Så eftersom jag inte kommer kunna blgga överdrivet mycket idag, så kan ju ni passa på att nominera bloggar till veckans blogg- tävlingen. Som ni vet får ni ju även nominera er själva. Passa på medan ni kan ;P


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0