en sång till stuumpans liv

Fan vad lycklig jag känner mej just nu!!

Jag älskar att jag sitter här i min säng med min lap och en kopp te
Jag älskar att jag har en bästa vän som finns där i vått och torrt
Jag älskar att jag har värsldens bästa pojkvän

Jag älskar alla snälla kommentarer jag får från er just nu!
Jag kanske inte har flest läsare. Men jag har hel klar dom bästa!

Jag älskar att jag idag kan le åt allt som känns skit innerst inne.
Jag älskar att jag två gånger idag har hört att jag är en skön brud och att jag är trevlig
Jag älskar att jag fortfarande kan få människor att skratta

image247



Just nu känns allting bara så jävla bra! Jag vet inte varför, kanske var det väskan jag köpte på rean! ;P

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Roya

SÅ SÖÖÖT bild!!

2009-06-18 @ 12:51:34
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0