Saras video

På kvällen skulle vi hem till Sara. Det blev jävligt stressigt allting.
Vi skulle först hem till mej från Sara för jag skulle fixa massa grejer, sen skulle vi möta Jossa, Olivia, Borna, Adam och Hugo i Årsta. Och mitt i allt ringde Carre så skulle vi möta upp honom i stan innan och allt var bara allmänt kaos.
Men mitt i allt hade jag och Sara i alla fall tid att spela in en liten film =P



Hihi Sara älskar att spela in videoblogg så jag låter henne berätta om hur hennes liv går till i min blogg, det låter bra va =P
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :)

gör inte så mkt :)

göra idag då?

2009-04-06 @ 14:03:31
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: denise

åh tack:D

2009-04-06 @ 14:04:16
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: SARA FÖR FAAN

issaaaaaaa hahaha, mitt hår ser gult/grönt ut :P

2009-04-06 @ 15:17:17

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0