Så får du besökare

Hej
Jag MÅSTE bara tipsa om en sida för er som vill ha fler besökare!   HELT GRATIS!
Som sagt för er som vill ha fler besökare, ta er tid och läs om den här sidan, det tar max 2 minuter!

Sidan som jag tänkte tipsa om går ut på någon typ av pyramidssystem.
Det första man gör är att bli medlem. Det är mycket enklare än vad man tror.
Det man kommer göra är att klicka på sammanlagt 7 olika länkar, och det finns bara 7 att välja mellan så det är mycket enkelt. En av länkarna går till en sponsor och dom andra 6 går till olika bloggar. När man klickar på en länk kommer det stå Genererar kod... längst upp och efter bara några sekunder kommer en liten kod upp. Den ska man kopiera och sen klistra in i rätt ruta under länkarna. Det är oerhört enkelt när man ser allt framför sej!

Efter det fyller man i en beskrivning av sin blogg och URL och efter det samlar du besökare av dej själv.... i princip.
Nästa person som vill bli medlem kommer nämnligen göra exakt samma sak som du precis gjorde och då är det din länk som finns med och därmed får du en besökare, lättare kan det inte bli!

Såhär ser det ut med en enkel bild:

Du tipsar 10 nya medlemmar1x10Du får 10 besökare
Dessa 10 tipsar i sin tur 10 stycken10x10Du får 100 besökare
Dessa 10 tipsar i sin tur 10 stycken10x10x10Du får 1000 besökare
Dessa 10 tipsar i sin tur 10 stycken10x10x10x10Du får 10.000 besökare
Dessa 10 tipsar i sin tur 10 stycken10x10x10x10x10Du får 100.000 besökare
Dessa 10 tipsar i sin tur 10 stycken10x10x10x10x10x10Du får 1000.000 besökare
Totalt får du : 1.111.110 gratis besökare


Klicka på länken och bli medlem nu   ALLT ÄR SOM SAGT GIVETVIS GRATIS!

http://www.viraltrafik.se/?stuumpan

Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0