Orka alla jävla fjortisbloggar

Fan vad trött jag är på alla jävla fjortisbloggar.
Vad gör ni mer än skriver massa skit om varandra??
Och hur fan kan man vilja vara som er frivilligt? Ingen av er har någon egen stil, utan alla ser likadana ut, och herregud ingen av er ser bra ut!
Okej att man kan fixa till sej ordentligt så man ser helt förjävlig ut när det är maskerad. Men herregud alla dessa fjortisar gör det vardagligen och dessutom frivilligt.
En hel flaska hårspray i håret, en up idomin på läpparna, 3 lager brunkräm och 3 lager brunpuder och så lite kläder som möjligt .. så är man snygg sen?

Det är bra brudar go for it. Morot när man är 13 rynkig när man är 25, låter som en alldeles strålande plan.


Söker man på "fjortisar" på google får man upp många fina bilder på riktigt snygga människor. Kunde inte låta bli att lägga ut ett fantastiskt exempel.

Förlåt att jag säger det men är bara så trött på erat jävla tjafs.


Kramar till resten

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Jag

Kan inte annat än hålla med, Fula och äckliga är de och jag fattar inte att det finns någon som en klarar av att peta på dem. Fy fan säger jag bara

2009-04-06 @ 19:42:32
Postat av: Anonym

Ja, håller med, jävla flockdjur :P

2009-04-07 @ 15:32:50
Postat av: jaow

va fan snackar du om. Jag e fjortiws å jag e fett snygg. D e du som e så jävla ful. hahaha. du kan int säga att andra e snygga bara för att du själv e så fuuuul hahahahahahaha

2009-04-08 @ 09:52:21
Postat av: issa

Jaow: Klart att jag blir ful eftersom jag ser normal ut tillskillnad frå vad ni fjortisar gör. Men du palla, jag orkar inte sitta och tjafsa med en jävla docka, på internet. Det är lite under min nivå om man säger så.

Men du, det finns massvis med fjortisbloggar här om du har lust att bråka. =)

2009-04-08 @ 10:11:43
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: hanna

hum, jadu. kunde nog inte sagt det själv. du borde typ ta en titt i norrköping, där håller de flesta till. svårt att hålla maten nere om man ätit precis. uhhhwh. det som är mest sorgligt är ju det att "fjortisstadiet" börjar allt tidigare och tidigare .. stackar så tjejer som inte vet bättre :( ;)

2010-01-01 @ 22:31:14
URL: http://hannastromfors.blogg.se/
Postat av: Avve

Håller med. Och de sägar att an själv är en wanabe

2010-02-25 @ 10:02:00
URL: http://avves.tk

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0