Nya jeansshorts

Hej
Nu har jag varit en dålig människa igen.. Förlåt att jag har dissat i några dagar. Som vanligt har jag mina förklaringar.
Mitt internet har varit fucked up, jag har haft skrivtorka och idag var jag sådär klumpig igen.
Haha antar att jag får säga B också. Stukade typ handen idag. Vet inte riktigt hur jag lyckades men återigen har jag spenderat några timmar på akuten med pappa.
Lika roligt som det brukar vara. Av någon jävligt märklig anledning har jag och pappa alltid som roligast på sjukhus. I can't get it!

Nu sitter jag i alla fall här med en och en halv hand. Det går segt men kolla vad jag offrar mej för er kära läsare!
Ikväll blir det alltså en lugn hemmakväll för mej. Känner mej jättemobbad så jag har laddat upp ordentligt jag =).

Efter alla timmar på akuten åkte jag i alla fall till stan och träffade Carre. Först följde han med mej så jag kunde käka kebab och sen började vi kolla runt i affärer. Mest för hans skull, sjäv villje jag egentligen bara hem och vila handen men vad gör man inte för en person man älskar?

Men som tur var kom han i alla fall hem med ett par nya skor, som planerat. Och jag, som egentligen skulle komma hem tomhänt, fick med mej ett par snygga jeansshorts från REAn.



♣ Jeansshorts- Cubus- 171 kronor (Ord. pris 249 kronor)


Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: :)

Snygga :)

2009-04-25 @ 12:28:44

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0