Fredag

Hej Bloggisch =)
Idag är det fredag =) och allting är jättebra.. mer än att mina händer är blåa och det går inte att får bort..
Nåja det försvinner väl med tiden, synd bara att jag ska behöva se ut såhär just nu! Nu när det är den 18:e imorgon och allt.

Idag har jag haft en ganska kort dag i skolan också. Första lektionen behöver jag ju inte gå på, eftersom jag är så pro och har tentat av matten, haha. När jag kom till andra lektionen fick jag veta att jag hade håltimme.. jippie! Hade kunnat sova en timme till, så det var lite dystert. Men jag löste problemet genom att åka och träffa Sara, som också hade håltimme.
Efter det hade jag Spanska och sen var det tacos till lunch! =D. Naturkunskap sista lektionen och sen har jag varit i stan resten av den här dagen.

Nu är jag hemma och tänkte bara snabbt med härliga bilder visa hur kul man kan ha i Rålis på håltimmen...



Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: SARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

gumman du måste skicka alla bilder till mig!!! Puss


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0