en jävligt lång långfredag

Hej
Kom nyss hem här och tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag tvättar bort sminket och går och lägger mej.
Har faktiskt haft en jättebra födelsedag, med vissa undantag förstås men skit i det nu.
En as mysig kväll i Nockeby blev det i alla fall, tyvärr har jag inte en enda bild eftersom Oliva har min kamera och batterierna i Saras kamera tog slut.
Men kvällen var jävligt lyckad i alla fall, bortsett från att polisen dök upp och rensade hela stället på flytande vätska som ungdomar älskar att hälla i sej.
Tyvärr råkade jag, som vanligt, bli jävligt drabbad så snart kommer ett brev hem till mej med något konstigt innehåll. Vet inte riktigt vad som kommer hända men enligt polisen kommer ett brev och sen händer det inget mer, jävligt nödvändigt.

Efter att polisen försvunnit fortsatte i alla fall kvällen. En jävla massa minglande med andra ord, och en brasa som släcktes hela tiden.

När jag satt på bussen på väg hem ringde min kära storebror för att se vart jag var, han var väl orolig antar jag.
Vi pratade i lite över en minut och sen la vi på. En stund senare går jag av bussen och då är det en idiotisk jävla bil som tutar på mej när jag går över vägen, som om jag gick för långsamt. Efter att den hade tutat tre gånger lackade jag och vände mej om för att se vem fan som har så grova problem med att jag går där. Tja, det fick sin förköaring. Speciellt när det sot ELBOLAGET över hela bilen. Storebror med andra ord, jag hoppar in i hans bil och han kör hem mej och en bulle fick jag också, så nu är jag mätt och belåten här.
Nu är det bara sömnen som saknas, men det problemet tänkte jag faktiskt ta itu med nu . ; )

Godnatt

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; åh vad underbart du :D

2009-04-11 @ 01:19:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: alexandra

varsågod :)

2009-04-11 @ 10:41:36
URL: http://alexandrasah.blogg.se/
Postat av: Leia

Förstår det, klockan var ju ganska mycket när du skrev =)

2009-04-11 @ 11:20:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Cristian

Hej! Allt bra?

Ny inspelning på bloggen - på Italienska.

Sjunger ut via go liten mediaspelare på bloggen -



Check it out.

Kram!

2009-04-11 @ 11:35:59
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Leia

Idag blir det nog lugnt, sen senare idag ska jag färga killens hår. :P



Dudå?

Kram

2009-04-11 @ 12:55:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Så gott med pizza! :D

2009-04-11 @ 14:23:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0