tatuering i april

Kolla ett litet inlägg i bloggen fick jag tid att skriva i alla fall.

Man är ju nästan tvungen när man har fått höra dom små orden man så länge väntat på att få höra.
Idag ringde mamma mej och sa att hon hade funderat.. asså det säger en jävla massa bara det =P hehe

Jaja hon hade legat och funderat igårkväll i alla fall, det är inte lika fascinerande, och så hade hon kommit fram till att det nog var okej att jag tatuerade mej så länge jag gjorde det seriöst och var medveten om vilka signaler som sänds ut i fråga av tatuering.
Jaja men det har jag tänkt på, och då var det helt okej.
Och eftersom jag inte kan övertala pappa så erbjöd hon sej att göra det, som om hon verkligen gillade idén på att jag ska ha en grej som sitter livet ut, i svanken.
Senare kom det dessutom fram att tatueringar kanske inte är så tokigt, hon kunde till och med tänka sej att göra en själv.
Nu blir det nog så att vi gör det tillsammans.
Från det att hon bara för några veckor sen bytte samtalsämne när jag bara tog upp ordet tatuering, till att hon själv kan tänka sej att göra en liten egen, som kommer förfölja henne livet ut.

Lyckas hon övertala min kära pappa så kommer det i april finnas en bild på mej med tatuering i svanken ; )


Kramar


 






Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0