sjuk

Idag är jag hemma och är sjuk. Jag kom nyss hem från skolan efter att ha gjort matteprovet.
Jag tog mej i alla fall till skolan för att göra det, bättre att ha det gjort. Jag har reda nskjutit på det i 2 veckor och nu ligger jag efter i det nya kapitlet. Men men, får väl försöka komma ifatt sen.

Hur gick matteprovet då? Inte alls bra. Max är alltid 40 och jag får alltid 35 eller 35.5, utom vid två undantag,
och denhär gången blir det nog ett tredje undantag. Jag ska vara riktigt glad om jag får VG!!

Jaja nu ska jag gå och kolla på film och käka lite
Kramar

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0