feeling better

Idag har allt varit sjukt mycket bättre.
Visst har inte dagen gått med ett leende på läpparna men helt klart var den lätt att stå ut med.

Tjafsade lite med bästis det var väl den enda dåliga grejen *mitt fel*
men grejen är att man drar en gräns tillslut, vare sej det är en liten eller stor grej.
Doesn´t matter, när issa säger att det är nog så är det det!

Men jag hade en superkväll med pojkvännen. Lite film, lite plugg, lite mys, en bra kombination tror jag.
Aa och jusste American funniest homevideos.
Klockrent pogram. haha, det får issas gamla hjärta att leva på nytt.

Och för att inte glömma det lilla förevigt oförglömliga leendet från skolan.
That´s fucking true. I smiled in school!!
Bara av en enda anledning, issa fick idag sitt första MVG på ett prov.
Haha vem visste att jag var så in i helvete bra på judendomen?!
min släkt är kristen men vad fan.. det är väl typ samma sak.

Anyway. ska väl sova lite nu
imorrn väntar en stor dag.
Jag ska nämnligen till moskén, fy fan vad spännande det ska bli.
Exciting exciting exciting, can´t wait. Oh damn I want wednesday.

Jag kanske kommer upp med lite niciga pix på mej och bästis i slöja imorrn
Love // issa

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0