boooring day

Idag har det varit en sjukt tråkigt dag.
"Försov mej" första timmen så den missade jag helt och andra timmen var jag hos syo och snackade gymnasium och jobb. Det ser ut som att det kommer gå ganska bra för mej tillslut.
Jag kanske inte har dom bästa betygen men skolan jag vill inte på har inte dom hlgsta intagningspoängen heller och dessutom är det nära pojkvännen min.
Efter det blev det lunch på donken och sen hade vi slöjd i typ 20 minuter och efter et åkte vi till synagogan.
Sjuuuuuuukt kul!
Jag bara mååååste åka dit igen!
haha
måste plugga nu.
Vi har hemkunskapsprov imorgon och jag har ingen aning om vad man ska kunna.
Wish me luck guys.

Pusss

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0