Julafton

Idag är det julafton....
eller nästan i alla fall.
Idag firar i alla fall jag och bästis våran julafton, det gör vi till minne av....
till minne av.. ehm.. tja typ ingenting..
Eller kanske att Jesus, lite äldre brorsa, som för övrigt var en hippie redan vid födseln, föddes.
Jusste, så var det!
I alla fall så har vi precis haft våran lilla julklappsutdelning, till minne av Jesus hippie-brorsa.

Dessutom hade vi en utomordentligt vacker gran!!
image403

Och där är då dom fina presenterna också =P


Elli är lite bättre på det där med att slå in.. men vad fan, man ska ju ändå bara riva upp pappret...
image404


Två av presenterna, haha

Nu ska jag åka över till mamma ett tag, kanske träffa min pöjk lite senare, får väl se hur det blir med allt.
Hug

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0