Vecka 3 - Check!

Ingen kan säga något annat än att jag krigar. Jag har en misstänkt inflammation i benen som gör det omöjligt att springa just nu. Det suger väldigt mycket, eftersom jag gärna vill känna att jag förbättrar min kondition hela tiden. Men att jag tar promenader istället är exakt lika grymt, för egentligen använder jag krafter jag faktiskt inte har i varje steg jag tar just nu.
 
Det vore mäktigt att se gröna bockar över hela det här schemat. Men just nu har jag inte överdrivet höga förhoppningar om att det ska bli möjligt. Jag kommer att kriga tills det blir för mycket. Jag vill ha gröna bockar men jag är inte beredd att ge mina ben för det.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0