Tisdag

Hej 
 
i dag är jag sjukt trött kan jag säga. I morse hade jag stora problem med att ta mej upp och sen hade jag stora problem att ta mej till jobbet på grund av vägarbete. Usch jag borde fattat att det var dags att gå hem och lägga sej igen då.  Sen har jag faktiskt haft en bra dag efter det men nu är det lugnt på jobbet och egentligen slutade jag för 1 timme sen, men det kommer ett sällskap och typ 2 timmar så därför är jag kvar. När det är såhär lugnt och man bara sitter, då känner man verkligen hur trött man är.
 
Efter jobbet blir det en lång promenad hem och sen ska jag försöka sova så tidigt som möjligt. Det blir en lååång dag imorgon men sen får jag i alla fall en välförtjänt fri dag.  Prista Kristi himmelsfärd.
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0