Söndag

Hej

Idag kom jag upp mycket bättre tid än igår så nu kommer jag förhoppningsvis kunna sova i natt så jag kommer upp klockan 5.00 imorgon.
Jag är ganska spänd inför måndag. Jag ska få lite nya medarbetare då att jobba med så jag ska hålla i lite upplärning och sånt. Jag hoppas att jag gör det bra.
 
Men det är imorgon det. idag är det söndag och allt är stängt i Oslo. Så himla tråkigt att dom inte har kommit längre än så. Det är som Stockholm för typ 20 år sen om inte mer. Så fort det är röd dag eller en helt vanlig söndag, dör hela Oslo.
Har man lite fantasi hittar man ju på bra grejer att göra ändå men ibland känns det bara så himla mycket lättare att sticka iväg till ett köpcentrum och vandra runt.
 
Jag är i alla fall full av fantasi. Här ska städas och gymmas.  Jag är riktigt sugen på ett ordentligt ryggpass. Nu för tiden känns  det som att jag bara kör rygg när jag styrketränar.  Det är nog så att det är utgångspunkten, men sen drar jag även lite axlar och triceps samtidigt. Eftersom jag springer så mycket just nu, gör det inget att jag inte kör några ordentligt legdays. Däremot skulle jag väl behöva kriga lite mer mage och biceps. Men det kommer.

Nu ska jag först chilla lite med min smoothie som jag gjorde nyss. Chickstuff kommer före allt.  Sen blir det städning och iväg till gymmet.  Ganska bra söndag ändå.

 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0