Söndag

Godmorgon godmorgon

Igår var det sommar och sol och idag är det regn och rusk. Välkommen till Norden, mina vänner.
Det är en perfekt dag för helt vanligt och hederligt söndagshäng. Idag ska jag alltså försöka hinna med allt jag aldrig annars hinner med. I Oslo är dessutom allting stängt på söndagar, så man blir inge vidare frestad att försöka gå ut och göra något heller.
Alltså blir det hemmastuff. Jag började städa igår och ska gå i mål med det idag. Jag ska även prova min nya juicer och så blir det såklart ett besök till gymmet.  Trots det tråkiga vädret, ser det ut att bli en skitfin dag.  

Ha en bra söndag alla
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0