Nytt från H&M

Mina brillor är riktigt slitna och trasiga så det var verkligen dags för ett par nya. Jag köper nya lite då och då men jag tappar lätt bort dom. Inte så bra kod för en som mej som är extremt kräsen med glajorna. Idag stod jag och provade samma modell i typ 20 minuter. Jag kör ju bara pilotbrillor och dom kan minsann ha fler utseenden än man tror. Inte ens samma modell ser likadana ut. Så.. inne på H&M stod jag alltså med 30 par glajor som såg likadana ut men som inte kändes likadana. Tillslut valde jag ett par som jag trivdes riktigt bra i. Jag är inte speciellt kräsen med priset (no shit), vilket är bra när man är en sån person som jag - slarvig och klumpig.
 
Det blev även en kjol, en foundation och en ny hårolja.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0