Friday

Hej
Hoppas ni är lika glada och taggade på helg som jag är.  Jag har haft en jäkligt bra dag faktiskt. Den har varit ganska lång och mycket att tänka på och förbereda inför nästa vecka, men jag är ändå väldigt nöjd.  Jag ser fram emot att ha en sjukt mysig kväll hemma i min äckliga soffa. Jag funtar på om man kanske ska köra ett litet Hunger games maraton eller något.
Varför jag inte är på gymmet är för att jag har min enda lediga dag på veckan och jag tänkte då ta tillfället i akt att vila benen lite inför mina 8 kilometer 7 dagar nästa vecka.

Här är en bild som jag tog 6.50 i morse. Efter det har det varit både sol, moln, åska och regn. Skum dag i Oslo kan man säga.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0