Fitnessguru

 
På tal om träningskläder så tänkte jag snart göra en rätt stor beställning hos fitnessguru. Det mesta av det jag använder är i stort sett slut så det är dags att inhandla lite nytt.  Jag brukar egentligen shoppa från andra sidor men jag tänkte prova fitnessguru den här gången. Jag är lite trött på det jag har kört hittills så tänkte prova lite nytt.
 
Det jag använder väldigt mycket är framför allt pwo och såklart whey protein. Måltidsersättningar är också sånt jag alltid har hemma. Det är enkelt att ha som "matlåda" när man har såna jobb som jag har haft hittills. Det är också soft när man inte orkar hålla på och räkna ut kalorier. Lite pulver och så är det klart.  Smidigt.
 
Casein protein är inget jag provat tidigare, men har hört om en hel del kul grejer man kan göra med det. Har man casein är det inte så viktigt med måltidsersättning, eftersom man kan använda casein på ungefär samma sätt. Jag har läst massor om det och känner att jag har rätt bra kläm på det.

Jag är även ett stort fan av att dricka vissa saker under träningen. Framför allt har jag tidigare kört speciella sportpulver som inte är inriktade på att öka prestationen, men som ger lite energi och som innehåller vitaminer som är bra för kroppen. Att dricka annat än vatten när man tränar är beroendeframkallande, men ganska lätt att sluta med ändå. Burken längst upp till höger används under träning och är inriktat på just prestationen. Det skulle vara kul att prova. Jag tror dock att man ska vara lite försiktig med vad man dricker under passet om man har tagit en ordentlig pwo. Det ska jag läsa på lite mer om.
Nu vet ni lite mer om vad jag använder när jag tränar och allt det finns på fitnessguru.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0