Final


Nästa vecka är det final i Biggest loser. Det känns lite tråkigt att det långa äventyret snart är över. Denna säsong har jag följt både Biggest loser, Gladiatorerna och Let´s dance (även om jag kollade med halva ögon på Let's dance)
Let's dance är över, Gladiatorerna är på sluttampen och nästa vecka avslutas även Biggest loser. Jag känner bara : Buhuu, vad ska jag nu göra på helgerna?
Jag försöker ju att inte parta så mycket på helgerna och det är ju inte så svårt när man är så död som jag är på fredagar. Men lördagar är ju desto värre och då är det soft att ha haft Gladiatorerna att stanna hemma för.
Jag får försöka hitta något annat att stanna hemma för. Imorgon blir det i alla fall lite partaj igen, men sen är det hemma ett tag till. På sista tiden har det blivit fest en gång varannan vecka. Det känns väldigt godkänt.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0