Torsdag

Hej

Det känns som att det är måndag idag men det är ju redan torsdag! Nu när jag är tillbaka i Oslo igen har jag massor att göra, mitt schema är fullt från att jag vaknar ett bra tag framöver. Först och främst håller jag ju på och kollar lite jobb igen och sen ska jag även plugga så mycket jag hinner till högskoleprovet. När dom två sakerna är avbockade har jag lite egen tid innan jag ska sätta igång med middag och gymma. Planen är även att gå upp så pass tidigt på morgnarna att jag hinner med ett morgonpass på gymmet och sen ett till på kvällen. Men ni som känner mej vid det här laget vet ju hur jag är med morgnar.  Men jag ska i alla fall göra mitt bästa, även om jag kämpar i uppförsbacke. Jag har ju ofta svårt att sova på nätterna så självklart blir det svårt att komma upp tidigt då, och då är ändå målsättningen 8.00  Det är sovmorgon för många har jag hört.

Just nu sitter jag här och har lite egen tid  Så skönt!   Om typ 1½ timme kommer Pontus hem, då ska jag försöka släpa med honom till gymmet och sen blir det middag.
 
Jag har dragit igång 17 dagar dieten idag så ni kommer få massa grejer om det framöver.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0