Tisdag

Hej

Puh vilken dag jag har haft. Jag har kolllat såå många jobb och även pluggat en del till högskoleprovet. Jag har också snackat med pappsen i typ 2 timmar och tackat nej till ett jobb jag skulle börjat på imorgon. När jag tänkte ge upp allt och lägga mej i soffan för att bara slappna av, kom jag på att jag måste till gymmet.
Nu har jag kommit hem, maten står i ugnen och snart ska jag ta en dusch och bara slappna av. Jag har sovit dåligt två nätter i rad och det börjar ta ut sin rätt lite. Jag hoppas att jag får ordentligt med sömn i natt så jag kan ta nya tag imorgon.
Imorgon bitti ska jag köra igång med dans, får se hur det går.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0