Skor


Vad tycker ni om pjucksen?
I fucking love them, kan jag säga. Väldigt nätta och kvinnliga. Jag har ju faktiskt alltid haft lite svårt för det här med jätteklumpiga stora dojor med hög plattå och fet klack. Jag tycker inte att det är speciellt kvinnligt. Men å andra sidan har jag vant mej och tycker förstås att det är skitsnyggt. Men jag kommer aldrig säga att det är kvinnligt att ranta runt i dojor som väger ett halvt arsle och gör att man låter som 15 elefanter när man dundrar fram på tunnelbanan. Dom här däremot - mums! Jättefina och somriga.  Köp dom hos Nelly.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0