Sallad


Jag måste bara blogga lite om baota salladen jag käkade till lurre igår. Ni måste ju ha tänkt typ: herrreeeegud hur ska hon kunna käka upp hela den?!
Tja som svar på frågan: jag fick ta det lite i omgångar
Men annars tänkte jag förtydliga och tipsa lite om vad som är i för den var svinigt god kan jag säga.
Till att börja med är den inte så stor som man tror, eftersom det ligger massa salladsblad under så nu har vi rett ut den saker.
För det andra hade jag ingen aning om att rostad lök var så onyttigt. Käkade först, kollade näringsinnehåll sen, så skippa den om ni vill - ni som ska göra en likadan sallad.
 
♠ Mycket grönsallad
♠ Babyspenat
♠ Små tomater
♠ Röd paprika
♠ Gurka
♠ 2 skivor rökt skinka
♠ Fettsnål riven ost
♠ Rostad lök
♠ Keso
♠ 2 citronskivor

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0