Måndag

Hej

Åh vad jag är glad att det är måndag.  Jag tror aldrig att jag har sagt det förut.  Men just nu gillar jag verkligen mina rutiner som jag har på vardagar. Dom är svåra att hålla på helgerna så just nu är jag glad att det är 5 vardagar och 2 helgdagar. Fredagen är i och för sej sisådär med rutiner.
 
Min måndag är solig och varm  Jag har varit och cyklat i 20 minuter + köttat lite insida lår. Jag har inflammation i smalbenen så just nu är det helt omöjligt att springa men jag hoppas att jag kan göra det snart igen.
Jag har precis käkat en svingod sallad till lurre och nu ska jag fortsätta med mina viktiga grejer.
 
Ha en bra dag folket
 

 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0