HP

Jag sitter och försöka plugga till högskoleprovet just nu. Usch vad päckigt det är. Jag och matte har en väldigt enkel relation. När det är lätt är jag glad och tycker att det är skitkul. När det blir svårt blir jag arg för att det inte är anpassat efter min mänskliga hjärna som troligtvis inte är mer än 60% utvecklad av vad man behöver att den ska vara typ. Fatta hur hjärtskärande det är att ha en sån relation. 

Kom förresten att tänka på beskrivningen av högskoleprovet när jag gick i typ 9an. Vet inte hur det är nu men då lät det i alla fall såhär: kunskapsprov man inte kan plugga till . 
Typ.
My ass
Det finns ju en hel del man kan göra. Och tur är väl det för annars hade körd varit mitt förnamn 




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0