Tisdag

Hej
 
I dag är det en jättestressig dag på jobbet.. eller tja, inte för mej.   För min del är det nästan obeskrivligt lugnt. Såhär när det är semester, är det inte så mycket att göra. Det är ganska skönt tycker jag på ett sätt. Jag har haft några väldigt intensiva månader, så det är skönt med lite kontrast ibland.
 
Efter jobbet vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. REAn har satt igång i stan, så en tanke är att gå och checka den lite.  Jag har dock bara 40 kr på kontot så jag lär inte komma så långt haha  Men det är lön om några dagar så jag klagar inte. Dessutom har jag gott om stålar på en massa andra konton så jag behöver inte gråt alltför mycket över mina 40 små slantar. Om det blir så att jag går på REAn kommer ni nog få er ett gott skratt ikväll när jag kommer hem och visar upp 10 påsar. Wow vad mycket jag fick för 40 pix.  
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0