Tisdag

Hej

Först måste jag ju bara börja med att säga: Guuuuud vad varmt det är! Jag älskar att det är så varmt och skönt, men hatar att alla mina sommarkläder är i Sverige.
Det är inte så kul att vara instängd på jobbet ganska många timmar om dagen heller.
 
Men jag ska inte klaga. Jag har ju sån himla tur som börjar så tidigt så jag slutar tidigt. När jag slutar 14.30 har jag massa timmar i solen om jag vill.  Jag tror att jag ska utnyttja det ordentligt imorgon.

Idag hann jag inte med något direkt solhäng. Jag är faktiskt bara hemma en snabbis för att ta en shake och lämna hö till Tarzan. Om en liten stund ska jag sticka ut igen och direkt iväg på visning. 2 visningar på raken faktiskt. Jag hoppas att i alla fall någon av lyorna känns bra eftersom vi måste flytta ut snart. Lite stress.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0