9,7 kilometer


Igår körde jag min första 9,7 kilometare på gymmet. Dom tidigare har jag tagit utomhus och inte fotat så här är första beviset kan man väl säga. Just nu när jag går på shakes kan jag inte springa. Att springa tar på tok för mycket energi. Att gå, som jag gör nu, bränner en hel del. Faktum är att denna powerwalk brände 2 av mina då 4 intagna shakes. Efter detta tog jag dagens sista shake och jag antar att den bara flög iväg, eftersom förbränningen var i full gång. Jag gissar också att jag brände mina 2 första shakes bara genom att springa fram och tillbaka i flera timmar på jobbet. Alltså borde jag förbrukat långt, långt, långt över vad som är hälsosamt med tanke på mitt extremt låga intag. Därför kommer jag inte att springa under denna period. Jag är i alla fall sjukt stolt över mej själv som körde såhär länge på bandet igår.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0