Torsdag

Godmorgon godmorgon

Idag är det torsdag och veckan är snart slut!!  Även om jag har jobbat väldigt långa dagar, har veckan gått gansak snabbt tycker jag.  Torsdagar är dock extremt sega dagar tycker jag.
 
Idag har jag ganska mycket att göra efter jobbet. Först och främst ska jag till posten. Ni kanske minns att jag nämnde att jag hade gjort en beställning hos Nelly för ett tag sen. Sanningen är att det är 4  2 av dom har dock kommit bort på något sätt och ingen verkar veta vart paketen håller hus, så jag håller på och jiddrar med det ganska mycket nu. Eller.. egentligen är det Pontus som gör det åt mej.  Jag blir tokig på att sitta och ringa runt till massa människor som inte gör sitt jobb ordentligt. Herregud, det här är 2014. Paket ska inte kunna försvinna på det här sättet! Och sen att ingen vill ta ansvar för det heller, är ju ganska irriterade bara det. Så jaa, Pontus har försökt fixa det hela och nu har vi äntligen fått veta att vi ska kunna gå till posten idag för att kolla om vi har fått någon post. Tydligen har dom inte kunat leverera post till oss på några veckor' (??????) tror inte riktigt på det men men. Jag tror inte heller på att mina Nellypaket kommer ligga där på posten om vi nu har något som ligger där, så mina paket lär väl fortsätta att vara spårlöst försvunna. Gaaah så irriterande det är.
 
Hur som helst ska vi till posten.  Efter det ska jag handla lite inför imorgon. Jag tror att det kommer bli fint väder så det blir grillning i parken.  Supermysigt!
Så idag blir et att shoppa lite krubb till det grejer som behövs. Eventuellt ska jag även hämta någon möbel men jag vet inte riktigt hur det blir med det.
 
Hoppas ni får en fin dag folket
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0