På tågstationen

Hej 
 
Nu sitter vi på Larissa station i Athen och väntar på ett tåg som ska ta oss vidare till Thessaloniki. Det ska bli kul att prova nattåg. Nästa inlägg: åk ALDRIG nattåg!!!
Haha.
Ärligt talat har jag fått lite dåliga erfarenheter av att se fram emot saker på sista tiden. Allt som jag har varit taggad på har slutat upp i en mindre katastrof. 
Men än så länge är jag positiv.
 
Vad jag mer är väldigt positiv till är Athen. Otroligt mysig stad och grekerna är så gulliga och hjälpsamma. Jag reste mycket till Grekland när jag var yngre och det är något jag definitivt ska ta upp igen.
 
För en stund sen käkade vi middag på en supermysig uteservering och sen bestämde vi oss för att chilla på stationen sista timmarna. 
Tåget tar oss på 7 timmar till Thessaloniki och om vi sommar och missar att gå av, hamnar vi förmodligen i Ryssland. Peppar och salt.
 


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0