Athen

Puh vilken resa vi redan gjort och vi är bara på början! 
Vi har flugit, åkt tåg, färja, buss och tunnelbana. 
Vi hoppade i land i Patras, tog buss till Kiato och sen skulle vi ta tåg till Athens centrum men det var jäkligt otydligt vart vi skulle av så vi hamnade vid flygplatsen.
Allt hade gått så smidigt och alla resmedel matchade så det gjorde att det plötsligt hade gått nästan 12 timmar sen vi åt. 
Vi käkade på flygplatsen och sen drog vi tillbaka för att försöka fatta hur vi skulle ta oss till centrum.
And we made it! Nu sitter vi på en bar/café och har precis bokat hotell. 
Jag kan även bocka av en grekisk bärs.
 



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0