Söndag

Hej

Under veckan som gått har jag inte bloggat ett shit. Jag har helt enkelt inte haft ork eller tid. Motivationen svajar rätt vilt den med.
Jag har jobbat en del men varit ledig mer än vad jag brukar faktiskt, fast det känns inte som det. Dom 2 dagarna jag var ledig gick åt till att bara återhämta mej typ. Jag var även iväg och träffade några kollegor och vänner i tisdags. Vi gick ut och tog några glas och jag kom hem jättesent. Som tur var, var jag ledig dagen efter. I fredags var jag också ute en sväng, först med pojkvännen och en roomie och sen mötte vi upp en kollega + hennes vänner. Igår jobbade jag 10½ timme och idag återhämtar jag mej igen. När jag lägger upp det såhär låter det ju faktiskt som att jag har haft en rätt aktiv och bra vecka. Jag som precis har suttit och funderat på vad fan jag gjorde av den här veckan. Jag hade ju lixom 2 lediga dagar då jag hade planerat att göra massa bra grejer men istället kändes det som om jag sov bort båda dagarna.
Det kan ju behövas ibland, speciellt när man som jag jobbar rätt jobbiga tider. I morse kom jag hem 4.30 så klart man är lite sliten.
 
Idag har jag tänkt göra en as smarrig middag och typ köra ett twilightmaraton eller något.
 
Hoppas ni får en fin söndag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0