Norge 2014

Hej

Jag hoppas att ni har haft det riktigt bra under jul och nyår.  Själv kom jag tillbaka till Oslo igår kväll och har haft så fullt upp i Stockholm att jag faktiskt inte hunnit lägga tid på att blogga. Självklart har jag velat göra det men saker har hela tiden kommit i vägen. Jag får berätta lite om min Sverigeresa nu i efterhand istället. Men först och främst ville jag bara berätta att jag lever och att bloggen kommer rulla igång igen nu när jag är tillbaka.   Inläggen framöver kommer ni att hitta under kategorin: Norge 2014
Hoppas ni hänger med ett år till
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0