Fredag

Hej

Plötsligt har mitt internet försvunnit så igår kunde jag inte blogga på hela dagen.  Det är fortfarande borta så jag börjar undra om det nåonsinn kommer komma tillbaka.  Tja, alltså det är ju inte mitt internet och därför kan jag inte göra något åt att det inte fungerar. Jag surfar på grannens nät och jag har en granne till som har internet man kan surfa på men det är så himla dåligt  Det får funka just nu, med lite tur kan jag blogga lite i alla fall.
 
Idag är det i alla fall fredag.  Tja, det är väl egentligen inget att hurra för. Det blir sånt jävla liv i huset på helgerna och jag vill mest bara vara ifred.
Planen är i alla fall att jag ska gå till gymmet lite senare och sen kanske det blir en bio ikväll, det är inte riktigt bestämt.
 
Ha en bra fredag!
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0